Saturday, July 14, 2012

Set Vitamin untuk Penyusuan Shaklee: Mengapa Ia Menjadi Kegemaran Ibu-Ibu Menyusu Di Malaysia?

Dah hampir 6 bulan, saya memulakan bisnes Shaklee, produk penyusuan Shaklee adalah yang paling high demand. Itu menjadi petanda yang baik iaitu ramai ibu-ibu yang mahu breast feed baby mereka. Alhamdulillah. Selalunya, saya tak terang banyak pun sebab rata-rata ibu-ibu ini sudah membaca maklumat di blog ini dan sudah memahaminya. Namun, ada juga ibu-ibu yang mempunyai masalah untuk pump susu di tempat kerja kerana di kelilingi pekerja lelaki atau tidak mempunyai kemudahan surau yang dekat. Namun, semua begitu bersemangat nak breastfeed anak. Saya cuba guide semampu yang boleh...Jauh di sudut hati saya, saya bersyukur Allah bagi saya sedikit ilmu untuk saya share dengan orang lain. Kalau boleh hidup ni kita bermanfaat untuk orang lain betul tak? Tak banyak, sikit pun jadilah...

Untuk baca tentang Set Vitamin Untuk Penyusuan, boleh baca DI SINI

Basicly, vitamin yang ada dalam set penyusuan adalah:

VitaLea, Vita C, B Complex, Alfalafa, Ostematrix, Energizing Soy Protien





Tak nak banyak cakap sebenarnya...just nak share pengalaman ibu-ibu yang kental yang berjuang untuk 
perjalanan penyusuan mereka.. Perkongsian ini adalah daripada customer dari group EKSKLUSIF kami....


 ~ ESP-->> meningkatkan jumlah penghasilan susu



~set penyusuan-->>meningkatkan penghasilan susu dan mengurangkan masalah kepuithan (2 in 1) =)



 ~set vitaminnpenyusuan-->> susu bertambah +parut demam camapak pada  baby cepat hilang



~set vitamin penyusuan-->> penghasilan susu meningkat samapai 8 OZ... banyak tue. Alhamdulillah




Set Penyusuan-->>> 600 oz dalam masa hampir sebulan.    Subhanallah...Allah Maha Pemberi rezeki dan kurnia...





Alhamdulillah atas rezeki yang Allah kurniakan. Makan supplement ni merupakan satu alternatif. Ia bukanlah "wajib". Tahu saya pasti ramai ibu yang mahu memberikan yang TERBAIK untuk anak mereka. Apa yang paling penting, konsep demand&supply dalam penyusuan.

Semua maklumat tentang set penyusuan boleh baca di sini

Berminat mencuba?? Ada masalah kewangan? Jangan risau, hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Sebarang pertanyaan dan tempahan produk, boleh hubungi saya di hidayazakaria@yahoo.com atau SMS/WhatsApp ke 0126891597. Dengan pembelian dari Blog sihathijau247, anda berhak mendapat konsultasi PERCUMA.

~Kita hanya mampu berusaha, Allah jualah yang mengizin segalanya~

No comments:

Post a Comment